Födelsedag!!

2010-08-10 / 10:20:02
Kan ju inte påstå att födelsdagen var som jag ville. Typ 12 timmars jobb...plus ett tandläkarbesök. Men den dagen gick ju den oxå=)
Men jag hade mitt firande i fredags med hela underbara familjen runt mig. Då mår man som allra bäst. Men dom man älskar sig runt om kring sig!! Så jag är nöjd med det=) Och fina presenter fick man oxå!!

Har haft en jätteskön semster...ska absolut inte klaga. Har haft bra väder och umgåtts med sköna typer=)


Funkade inte å ladda över bilderna nu...så får göra det imorgon, för jag ska jobba 11-21 och sen städa intersport efter det. Så lär vara trött när jag kommer hem.

"Jag bär minnen som dröjer sig kvar"....


Kram till alla som vill ha en
// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: