Ego..

2010-08-30 / 23:14:38
Haha..ja, ibland får man väl va lite ego...
Nu när man inte har en egen kamera och kan trakassera andra med;-) Hoppas jag får min nya imorgon=)=)

Jag va med Emzoo en sväng idag med...Goa emilia...<3

Fikade och tog lite kort...som vanligt...hehe=) Var till jukkas..det är ju så fint där.
Här får ni se 2 av bilderna hon tog!!





Imorgon är det nattjobb som gäller. 3 nätter, sen ledig helg. Skööönt=)
Godnatt Sverige
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Emilia

tack själv för en super dag!

Kommenterat - 2010-08-31 / 10:17:14
Postat av: Susanne

Du är ju hur fin som helst på båda bilderna, men min klara favorit blev den andra bilden!

Kommenterat - 2010-08-31 / 17:42:01  | URL - http://blueangel.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: