Underbara sol!!

2010-04-23 / 08:48:29
Dags att göra ett 10-timmars pass snart. Tänkte cykla på jobbet. Är så fint väder utanför fönstret=)
Känns lite tungt att jobba hela helgen. Men får hoppas den går i rasande fart=)

Gårdagen gick i socialens tecken...träffade både Malin och Anneli...mycket trevligt med mina tjejer=) Skulle eventuellt ut å gått med Emilia oxå...men vart inget...Jag och Niklas tog en liten joggingrunda i stället. Skönt!! Var tungt men ack å skönt efteråt!!
Jag och Emilia har kommit överens att komma ut 2 ggr i veckan iallafall...måste börja röra lite mera på döfläsket=) Emilia...passar söndagkväll dig???=)

Börjar bli dags att byta till sommardäck även här upp nu. Min underbara sambo kanske gör det idag när jag är på jobbet!! Sen behöver bilen en rejäl tvätt..får bli på måndag tror jag när man är ledig!!

Ha en bra helg och må gott
//Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: