Underbara helg!!

2009-10-19 / 10:09:43
Ja, nu är det måndag igen. Och jag tänker tillbaka på en rikigt skön helg. Fredagkväll efter jobbet så satt niklas å jag och pratade fram till ca halv 2 om allt å inget. Inte ofta man bara sitter å pratar fast man är sambos. Man glömmer liksom bort det i allt det vardagliga. Lite öl å cider gjorde oss sällskap oxå=)

Lördagen så vaknade vi ganska tidigt...åt frukost. Promenerade sen en sväng. Jätteskönt väder ute var det. Vi var även på stan och handlade lite. Förberedde lite mat när vi kom hem (potatisgratäng och älgstek). For till kurra en vända å surrade lite med svärmor å hennes gubbe...mycket trevligt! Fick även med oss lite fisk därifrån=)
Hem sen och åt världens godaste mat=) Lite mys i soffan innan jag sen for och dansade nån timme (på ferrum) med dom i från dansklubben. Hade jättekul=) Sen hämtade Niklas mig och vi var vakna nån timme till med lite glass innan sängen kallade.
Sov som ett barn gjorde vi båda två.

Söndagen sov vi lite längre...städade lite och putsat fönster har Niklas gjort. Var på intersport och gjorde bort lite städning där eftersom flisan kom igår kväll. Så slipper han kliva upp tidigt. Utan kan åka samtidigt som flisan ska på skolan.
När han städade provade jag lite jackor...Vad tror ni om denna?=)



Fiiiin va?=)

Jag har ännu en ledig dag idag. Får se vad som händer.
Ha dé gott allesammans.
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Cicci

Hejsan! :) Du har fått en utmaning på min blogg! :)

Kommenterat - 2009-10-19 / 22:39:25  | URL - http://ccedlund.blogg.se/
Postat av: emilia

Hej. skit nsygg jacka :)

Imorn får vi äntligen umgås. ska bli kul!!

Kommenterat - 2009-10-21 / 16:22:45
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: