Tjaa!

2009-10-06 / 14:55:18
Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Men helgen har iallafall varit ganska lugn å skön. Har städat, å rensat förråd å lite sånt nödvändigt!! Sönt å få det bortgjort.
Just nu är min snälla sambo å byter däck på min bil. Börjar va dags för det nu! Iallafall här uppe=)
Har träffat Anneli idag...vi har tagit en sköön promenad från mig å upp på stan. Va rikigt härligt. En liten fika hann vi med oxå ;-) Hon nämnde att i Dec ska det va nån typ av dansgala/dansshow här. Med Tony Irwing å gänget. Det bara måste man ju gå på. Så har redan bokat in oss på det...får nog va snabb när biljetterna kommer. Hoppas vi får med oss nån fler=)




Här är från älgjakten. Är samma pass som jag sköt på! =)


Här hjälper wille sin mamma med att tvätta bilen. Han är så duktig=) Tagen nu i sept!


Syster med familj...men fattas ju en...men den får vi vänta på tills i Januari=)

Nä, dags å börja med nån mat kanske..
// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: