10 timmars...

2009-10-22 / 08:55:31
Skift har jag idag. Känns lite tungt nu innan man kommit dit. Men ska nog gå bra när man väl är på jobbet. Sitter här med lite frukost och laddar.
Niklas är på jobbet och flisan på skolan. Dom här morgonstunderna är guld värd för mig. Det är då jag har tid för mig själv. Jag brukar ställa klockan lite tidigare än vad jag egentligen behöver bara för att få ha den här stunden=)

Torsdag redan...veckor går så fort! Snart är julen här oxå. Har ni börjat med julklappar?

Ha en fin dag alla fina
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Cicci

Åh va mysigt! Ja o frukost i ett mysigt kök med snö utanför fönstret o tända ljus.. Kan de bli mkt bättre? :) Jajemen, har redan börjat! :) Själv då?

Kommenterat - 2009-10-22 / 09:00:49  | URL - http://ccedlund.blogg.se/
Postat av: Veronica

cicci: Gud va mysigt=) Vi har ju snö här oxå...så är bara å tända ljus så infinner sig stämningen. Måste bara se till att det ganska tidigt man kliver upp så det fortfarande är mörkt. Så mycket mysigare att tända ljus då=) Jo, har köpt några få..så man har börjat iallafall=) Skönt! Nä, nu blir det sängen. Gonatt...kramar=)

Kommenterat - 2009-10-22 / 22:41:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: