Helgen...

2009-05-18 / 09:53:36
som varit har varit hur solig och fin som helst. tror vi haft varnast i Sverige faktiskt=) MEN...jag har då jobbat hela helgen såklart. Jag är inte alls bitter för det *s* Men vi har haft det mysigt på jobbet oxå. Ättit glass, promenerat, gungat och hoppat studsmatta=) Ibland har man ett bra jobb!! Iochmed att man jobbat heldagar så har helgen bara flygit förbi. Men skönt med måndag igen. är ledig idag. Den här veckan jobbar jag bara tis och onsdag. Skönt. Funderar på vad man ska hitta på för skoj tors-sön när man är ledig! Nå förslag?

Grattis till Anneli med familj som nu fått sig en liten flicka=) Ska bli kul å åka dit å bäbisgoa lite sen när dom kommit hem å kommit iordning.

 

Där kom lite bilder...från vår fina sommarbalkong=) Niklas å jag sitter å myser i kvällsolen!!, Han putsar på sin käresta ägodel.Den blir så blank å fin så!

Ha nu en fin måndag allaihopa.
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Lindakott

Fina utemöbler ni har! Nej, Ante är inte så sugen på att lära sig dansa men jag tänkte vi kunde göra ett försök :-)

Kommenterat - 2009-05-19 / 09:34:48  | URL - http://lindakott.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tack=) Hehe..jo, visst kan vi göra det och hoppas på att Anti inspirerar Niklas s Det bara måste vi göra..bra initativ Linda! Hehe Kram på er

Kommenterat - 2009-05-19 / 20:52:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: