Kallt...

2009-03-26 / 08:55:00
Det var nästan 15 grader kallt när vi klev upp imorse. Men solen skiner=) Så hoppas vekligen på lite mildare och fortsatt sol i helgen. Så man kan fara å grilla lite! Skulle verkligen vara mysigt och framförallt avkopplande...
Behöver det nu efter denna vecka. Jobbat jättemycket...och jobbar även idag 10-20=/
Så nu är det jätteskönt att det är fredag imorgon.

Jag har ju varit å hämtat bilen oxå. Kom hem i söndagskväll. Bilen har gått hur bra som helst upp. Och jag vart inte trött heller, kanske för att jag visste att ingen kunde byta av mig=)
Igår lämnade vi in den på lite lackbehandling...å den vart såå fin efteråt. Men eftersom det var så kallt imorse hade bakdörrarna frysit. Det tyckte flisan var kul när jag skulle skjutsa henne till skolan=) Men hoppas det beror på tvätten igår annars var den lite väl känslig för att vara placerad här uppe!!

Hoppas alla ni andra har haft en bra vecka
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Cicci

Oj men de ha vare kallt här med på nätterna men nog inte så mkt!

Ja de haft intensiva dagar nu! Hoppas på superväder o att ni får e mysig helg! O att dörrarna går att öppna! fniss

Puss o Kram

Kommenterat - 2009-03-26 / 15:15:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: