=)

2009-03-18 / 08:46:40
Imorgon åker jag och hämtar bilen om allt går som det ska. Ska på bank nu innan jobbet å kolla bara att pengarna kommer in till imorgon. Håll tummarna för mig=) Var nog en liten tidsoptimist...men det passade så bra på mitt schema att åka nu när jag är ledig torsdag och helgen oxå.
Linda: Hahaha...jo, jag tycker jag kan märka lite avundsjuka hos nicko *s*...och hos hans "söta" bil oxå=)
Emilia: Jo, klart vi ska ragga runt i den sen ;-)

Förövrigt så blir det en ganska kort arbetsdag...11-16...skönt!! Sen blir det väl middag..och så tänkte jag gå å bugga ikväll. Var aldrig å gjorde det i måndags...orkade inte då. Så ska bli kul!

Känner mig allmänt glad idag...förrutom att jag får utslag under ögonen lite då och då. Hade det imorse när jag vaknade igen. Tror det kommer av mascara, men har bytt flera ggr...och har nu en hypoallergic...men hjälper tydligen inte ändå...Har aldrig reagerat på mascara förrut. Men behöver ju inte vara den...kanske tvålen??
Inte så kul å vara svullen å röd under ögonen=/

// Veronica


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: