Tänkte..

2009-06-22 / 23:50:38
jag skulle få er att skratta lite=)
Nu när jag skulle cykla hem kl 22 från jobbet. Så låg det lite snöre efter gångbanan. Ingen fara tänkte tänkte jag å bara cyklade på. Med följden att det trasslade in sig i cykeln utav bara den. Och det var inte vanliga snören. Utan sånahär hårda som man brukar ha runt stora hårda paket man får när man beställer saker. Så jag fick inte bort det heller=/ Så vart tills slut efter mycket slitande tvugen å ringa efter Niklas...å han kom till min räddning med en sax=) Jaja...han fick sig ett gott skratt iallafall. och kanske ni med. Men det bjuder jag på=)



Annars så har mitt 12-timmarspass gått bra...men trött nu!
Nä, nu är det sängen som gäller, för jag ska upp tidigt och orka med ett 12-timmars till!.
Gonatt å sov gott=)
// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: