Suck..

2009-06-25 / 09:26:18
Tror jag ska sätta mig och grina nånstans=/ Jag har just kommit från tandläkaren....eller rättare sagt tandsköterskan.Har varit på undersökning! Har inte varit där på 2 år, så var på tiden. Och dom hittade hål. Och dom satt i visdomständerna. Funderar starkt på att dra ut dom. Men gör inte det farbaskat ont?=( Man har ju hört skräckhistorier om när dom drar visdomständer!
Men ska ta mig en funderare iallafall...

Hooff...allt känns bara jobbigt just nu. Men det har gått bra å jobba mina 12-timmars pass iallafall. Idag går jag 10-20. Men jag har snälla arbetskompisar så jag får komma till 11 idag. Skönt!
Sen börjar ju festivalen idag=) En liten ljuspunkt!! Jag & Niklas ska gå dit en sväng efter jag slutat. Kanske man får dansa lite oxå=)

Tjing så länge
// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: