Minisemestern...

2009-06-21 / 20:31:20
jag haft har varit helt underbar!!...Så skönt å va ledig. Har varit ledig i ca 2 veckor..förrutom 3 nätter mitt i allt. Men känns om att jag varit ledig trots nätterna!
Jag har varit hemma i helgum och firat lilla mamma som fyllt 50=) Mycke folk..och mycke tårta!! Trevligt å träffa allt folk som kommer då! Är ju inte så ofta...så bra när dom samlas alla på en dag *s*
Jag hade tjejmiddag med syster å några kompisar. Supertrevligt va det!! Mycke skratt...detta avslutades med dans till Scotts. Och eftersom vi hade 2 nybörjare med oss så vart det extra roligt=) Tack tjejer för en trevlig kväll. Måste göras om i sommar!!
Jag och syster hann med en till danskväll innan jag for till ume för å jobba nätterna. Tack för den med Madde. Hade jättekul=)
Ja just dé ja...höll på å glömma. Vi var ju å tränade lite inför älgjakten. Gick som en dans det med=) Haha..
Gjorde därefter som sagt 3 nätter i umeå och dom gick bra...vandrade på stan på dagarna och shoppade och fikade...hade min kusin Daniel som fikasällskap båda dagarna! Kom hem till Kiruna på onsdagkväll...och har bara slappat och haft dé skönt tills dag. Fatta att man har ångest för å gå å jobba imorgon. Har dessutom 3st  12-timmarspass=/ Men men...för gå det med!

Det är ju kirunafestivalen till helgen med=) Så oxå bli jättekul...Längtar!!! Ser fram emot å se Takida och svänga lite på dansgolvet=)

Här kommer lite bilder...

Smörgåstårtan vi gjorde hemma hos syrran=)
Fint uppdukat hemma hos mamma och pappa
Charmtrollet wille busar=)
Jag och mina två systrar...och Anki, min svägerska i rosa=)
Pappa (som står) ute på deras nybyggda altan
Cicci "posar" när vi var ute å fikade=)
Kusin Erika och Cicci på våran tjejmiddag!!
Wille har fullt upp med att hjälpa "poppa" (morfar) ute på gården
Cicci och syrran när v är ute och tränar=)
Jag på hotellrummet i Umeå!

På midsommarafton var vi jukkas på dagen och kollade in firnadet. Sen for vi till svärmor och grillade å hade de mysigt.


Dom ovanstående bilderna är från Jukkasjärvi!....Sen en bild på Niklas å svärmor när vi sitter hos dom å fikar innan maten=)

Så nu fick ni lite bilder....nu ska jag ut i soffan å mysa med gubben=)
Kram å gonatt!!!
Kommentarer!
Postat av: Cicci

Härliga bilder! :) Va roligt det var att du var här så länge! O snart bli de igen! :) Hoppas de gå bra nu med jobbet! Ha en trevlig vecka! Kramar

Kommenterat - 2009-06-21 / 21:08:15  | URL - http://ccedlund.blogg.se/
Postat av: Veronica

Cicci: Ja, inte länge kvar tills vi ses igen=) Jo, gruvar mig lite för dagens pass 10-22=/ Men men ska nog gå!! Hoppas du/ni får en fin måndag och vecka. Kramar

Kommenterat - 2009-06-22 / 08:54:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: