Hurra!!!

2009-06-30 / 08:55:45
För Niklas idag=) Han fyller nämligen år idag!
Men jag har lite dåligt samvete. För presenten som jag fixat åt honom kommer inte förrän imorgon. Så han för vänta lite på den. Men den som väntar på nå gott...=) Men frukost på säng med tårta fick han!!

Nu är han på jobbet och flisan somnade om efter vi sjungit för honom. Själv ska jag på jobbet om en timme. Skönt med lite egen tid såhär på morgonen.

Igår jobbade jag 10-20. Börjar kännas som att man inte har tid med annat än jobb! Men var faktiskt å promenerade med Emilia i söndags. Det va skönt å trevligt. Idag jobbar jag 10-18. Sen en 10-20 igen imorgon. Suck=/ Men men....man ska va glad att man har ett jobb. Kunde varit arbetslös.

Ha nu en skön tisdag!!
// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: