Nätter!

2009-07-07 / 10:53:33
Har nu 3 st ynka nätter tills jag får semester=) Gör min första ikväll. Det kan hända att jag bara behöver göra två nätter. Vi får se. Får veta imorgon.
Hoppas alla ni har det bra! Tycker det är lite dåligt med kommentarer=/
I lördags var jag ute på en joggingtur, var faktiskt rikigt skönt!! När man kom hem iallafall=) Jag var ute 30 min och joggade...varav jag gick  2 x 3 min...så jag sprang sammanlagt 24 min. Inte dåligt för å va första gång=) Ska ut igen idag å springa. Fast jag har fortfarande lite träningsvärk...framförallt i ena vaden. Men ut ska jag=) Lite sent kanske å börja med beach 2009...men får väl satsa på beach 2010 redan nu:)

Ska fara iväg strax å försöka ragga lite priser till våran jaktstig vi ska ha. Men frågan är ju om nån här uppe vill skänka priser till en tävling nere i Sollefteå?? Håll tummarna för mig!!
Hör av mig sen och berättar hur det gick.

// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Cicci

Starkt jobbat med springningen! Själv drar jag till Vansbro snart! Håll tummarna ;)

Härligt med semester! Ha de super! Kramar

Kommenterat - 2009-07-07 / 18:23:39  | URL - http://ccedlund.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: