Nystart=)

2009-01-29 / 11:42:16
Ja, då var jag igång igen. Nu ska jag försöka vara bättre på att skriva!
I veckan har jag jobbat natt, har gått jättebra, Ska ut i natt igen. Ganska mysigt ibland å jobba natt *s*
Igårkväll var jag å buggade, jättekul å mycket folk, kul med nya ansikten.
Hittade detta klipp på you tube och tänkte bara säga att jag är lika bra som hon i klippet!!!!! Vill jag tro iallafall Haha=) Nä men hon är jäkligt duktig och något att sträva efter kanske!


Usch det var dramatik i kiruna igårkväll/natt. Först brann en skola ner och så ett knivmord!! Hoppas dom får tag i personerna i fråga.

Fick en bra start på dagen, Niklas har en ny telefon och den finns det TYDLIGEN inget knapplås på och han har  telefonen i fickan vilket innebär att han ringer upp folk i tid och otid. vilket han gjorde kl 8 imorse hit hem, typ 100 ggr när jag försökte sova. Lagomt road man var *s*
Undra om man ska göra nån nytta idag? Nja, skulle verkligen behövas men man ids inte alltid. Men ska försöka ta mig i kragen och slita mig från datorn. Det är förresten snöfestival här i helgen. Idol-kevin kommer tydligen.Dom har snöskulpturstävling oxå och dom är ju kul å se iallafall. Lägger in bilder här sen om vi går å kikar på dom.

Ha dé nu gott allihopa så länge. Skriv gärna kommentarer!!!!!!
Kraam
Kommentarer!
Postat av: Cicci

Härligt att du komme igång med blogg igen! Ja vilken dramatik de verka ac där uppe hos er! Bäst du flytta hem! I HG händer inga sånnadära grejer! ;) Kramar

Kommenterat - 2009-01-29 / 21:13:11
Postat av: Susanne

Kul att du blivit bloggerska igen

Kram

Kommenterat - 2009-01-29 / 22:39:51  | URL - http://blueangel.blogg.se/
Postat av: M

hej. usch det verkar inte ha vart en bra natt för kiruna. men jag håller med om att det är mysigt att jobba natt. jag gjorde det förut lite. =)



ha det bra i de norra breddgraderna.

Kommenterat - 2009-01-29 / 23:57:19  | URL - http://vonteease.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: