Trött!

2009-02-02 / 22:54:13
Vilken dag!!!....Jag kom hem vid halv nio efter nattskiftet. Dötrött....somnade och vaknade vid 11 av våran ringklockan (på dörren) Och den är inte nådig. Hela lägenheten ekade när den ringde lät det som. Jag orkade bara inte kliva upp. Vet inte vem det var. Så sorry vem det nu än var! Lyckades somna om efter en stund. Eftersom det va min sista natt så tänkte jag att jag inte skulle sova så länge så hade ställt min väckare på 13:00. Vaknade då, helt slut men tog mig upp för hade stämt träff kl 2 med en kompis. Men det blev tyvär ingenting. Vid 3 hade jag fortfarande inte piggnat till och jag hade ju tänkt åka på sportsclub oxå. Men tänkte att det ger inget när jag var så slut. Så jag gick på Niklas rekommendationer å sov igen=) Sov ca 2 timmar. Mycket piggare efter det. Vi åt middag. Sen for jag å dansade...så lite motion fick man. Man behöver det efter å ha jobbat natt. Man rör inte mycket på sig då. Inte hos oss iallafall.
Té och smörgås sen framför Tv:n=)
Nu väntar ett 10 timmars pass imorgon. Gruvar lite men ska nog gå bra när man väl kommer dit. Jobbar 10-20...det negativa med dom tiderna är ju att man hinner inget speciellt före eller efter. Hela dagen går åt jobb.



Lyssna på denna låt! Jättefin låt med Sarek. Jag vet inte varför men tänkte på dig Linda när jag hörde den.

Ha dé gott alla=)
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Linda

Usch, jag fick tårar i ögonen när jag hörde den, jättefin! Så känslig är jag, i know :-)

Kommenterat - 2009-02-03 / 11:13:04  | URL - http://lindakott.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: