Sol!

2009-02-01 / 13:30:48
Inte lika lång sovmorgon idag. Var nog uppe redan vid halv tio. Förstår inte det där. Niklas är nästan alltid uppe före mig när vi är lediga samtidigt. Jag tror han vaknade vid nio. Men men...jag har alltid varit morgontrött av mig.

När vi klev upp var det 4 plusgrader å skön sol. Vi har tvättstuga å jag har hjälpt Niklas lite på intersport. När man kom ut i den härliga solen så bara sprudlade vårkänslorna i mig. Var härligt det var. Man har verkligen saknat solen:-) Så skönt att den är tillbaka på rikigt nu! Ska nog kanske ta en promenad lite senare. Får se om jag får med mig NIklas.

Lyssnar på en låt nu och den har en fin text. Fastnade bl.a. för en snutt som lät "Vad du än tänker, stanna tills ögonen ser" Ganska bra ord tycker jag, att man inte ska ha förutfattade meningar om saker å människor.

Kommentarer!
Postat av: Cicci

Ja du e de nå man kan säga om Fam Norman så e de att ni är morgontrött.. Många mornar har jag suttit utanför Helena o Rones dörrar o vänta på att de skulle vakna! :P

Kommenterat - 2009-02-01 / 17:08:14
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: