Semlor...

2009-02-19 / 09:00:54
Ursäkta att jag inte skrivit på några dagar. Men har inte haft rikigt ork eller tid. Men nu tar jag tag i det=)
Var ju på buggen i måndags...kul som vanligt=)
Jag hade en ledig dag på tisdagen igen, och den bestod av lite bakning. Gjorde semlebullar...och senare på kvällen blev det hemmagjord pizza till middag..Mmm...gott=)



Vi tog varsin semla på tisdagkvällen. Jag gjorde 2 olika degar. En glutenfri och en med "vanligt" mjöl.
Jag var även upp på stan å handlade födelsedagspresent åt en kompis som fyller 30 år på fredag. Ska bli kul å gå å kalasa lite ;-)
Igår jobbade jag hela dagen 7:30-18:00...det gick bra, men man var lite trött efteråt.
Idag så jobbar jag 10-18. Vad som händer kväll får jag se. En semla kanske;-)
See you
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: emilia

va goda dom där semlorna ser ut o vara : ) skicka över en hit haha.

Kommenterat - 2009-02-19 / 09:21:56
Postat av: Cicci

De såg smarriga ut! :) Du e för huslig du!

Kommenterat - 2009-02-19 / 17:27:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: