*Pust*

2009-02-04 / 23:04:27
Ja, idag har det var fullt upp hela dagen...Jobbat 9-18. Sen när jag kom hem var det bara att svida om och iväg på buggen. Dansat 2 timmar i sträck (och cyklat fram å tillbaka till jobbet oxå...) Mina ben är ganska möra nu=) Så jag ska snart gå å lägga mig och få en välbehövlig vila=)
Det är kul på buggen....får lära oss nya turer och det är alltid kul å utvecklas=) Sen tycker väl Niklas inte det är lika kul när jag kommer hem glad och ivrig å vill visa vad vi lärt oss. Haha...han bara suckar!! *s* Försöker få honom lite intresserad men det går trögt! Vad gör jag för fel nån??????? Hehe
Imorgon är det jobb igen...och denna gång till kl 17. Sen får jag se om det blir sportsclub. Hoppas jag har ork att gå dit. Skulle va skönt å verkligen komma igång nu=) Kul nu när Emilia börjat gå dit oxå!!! Vi måste gå tillsammans nån gång nästa vecka. Får sätta oss med kalendern nu  helgen *s*



Hihi...ville bara lägga in denna bild. Den är wille i full fart. Han tyckte det va jättekul..."åååka mejja" som han själv sa=)
Puss å Kram alla// Veronica
Kommentarer!
Postat av: milia

jaaa nästa vecka ska vi gå tycker jag!

ring när du hart di så får vi surra lite o planera. ska faktiskt gå på pass nu klockan 10:15.. hehe :) kraam

Kommenterat - 2009-02-05 / 09:13:38  | URL - http://emzoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är utmanad. kolla in min blogg

Kommenterat - 2009-02-05 / 13:02:56  | URL - http://emzoo.blogg.se/
Postat av: Lille-bror

När Niklas väl får våran julklapp, så kommer han till insikt vem han verkligen är. Så var inte orolig, han kommer att börja bugga:)

Kommenterat - 2009-02-05 / 19:52:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: