Ont...

2009-02-24 / 08:23:44
i axeln idag. Glömde skriva det igår. Men jag cyklade ju till jobbet igår och mitt framför en av dom jag brukar klippa mig hos (hon stod ute å rökte) så vurpade jag!!!! Kan ni tänka er förnedringen.Hehe..säkert många som tänker...typiskt råne. Allt eftersom dagen gick igår så fick jag ont i axeln och baköver mot skuldran. Fick säkert nån sträckningen eller nåt när jag tog emot mig. Imorse hade ännu ondare. Men blir säkert bättre när jag börjar röra mig mer.

Beställt nya buggskor som jag fick igår=) Kul..mina gamla började gå sönder lite. Så nu har jag två nya. Lika att beställa två samtidigt.

Idag jobbar jag 10-20...jobbar hela dan alltså.

// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Cicci

Aj Aj de va inge bra! Hoppas de bleve bättre under dagen! Precis sån smärta fick ja då jag ramla o gjorde illa axeln! :/ Hoppas dagen varit bra iaf! Kram

Kommenterat - 2009-02-25 / 21:20:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: