Onsdag..

2009-02-04 / 08:35:09
Sitter här med nytvättat hår och redo för en ny arbetsdag. Slölyssnar lite på RixFm, ganska skönt såhär på morgonen innan jobbet.
Det snöar lite idag så det tar emot lite att ta cykeln till jobbet. Men Niklas har varit jätteduktig å cyklat upp till jobbet tidigare i morse, så jag kan ju inte vara sämre=)

Cicci: Hehe...jag tror Niklas skulle vara lika imopnerad av det=) Nja, vi får lägga vårt hopp till Helena å dennis då *s*

Förlåt Linda att det blev 2 inlägg på din sida, det gick inte å skicka första gången så jag skrev ett till men då hade den laddat upp det första tydligen =/

Ska diska upp efter frukosten å se om jag hittar nån matlåda i frysen nu!
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: emilia

va har du bokat in dig på för pass imorn? ja ska på styrke o balans imorn på morgonen.. skönt. var även o gjorde debut idag kändes bra.. Fan att du jobbar annars hade vi kunnat ta en promp ikväll

Kommenterat - 2009-02-04 / 15:26:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: