Måndagmorgon...

2009-02-23 / 07:22:29
Nyss vaknat å är lite seg än. Men ska nog ha vaknat till så pass att jag klarar av att cykla iväg vid halv nio=)
Igårkväll bakade jag faktiskt..."formar" kallar vi dom. Det är min farmors recept och min familjs favoriter!! Så alla ni där nere...Vill ni smaka så kom upp å hälsa på snart!! Hehe *s* Nu blev dom dock lite brända med dom smakar lika gott ändå.

Så ser dom ut (glutenfria)

Såg sen på beck och efter det var vi trötta så blev att lägga huvudet på kudden å somna in. Niklas stackarn skulle upp vid fem. Han var nog trött..för jag vaknade till av en jäkla duns. Det var plåten efter min bakning som ramlade omkull när han höll på ute i köket.

Ha nu en bra måndag alla!!
// veronica
Kommentarer!
Postat av: emilia

dom ser goooooda ut :D

Kommenterat - 2009-02-23 / 10:13:24
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: