Måndag

2009-02-16 / 09:39:50
Helgen som gått har gått fort. Brukar göra det när man jobbar. Annars har helgen varit bra. Såg melodifestivalen. Lite bättre låtar denna gång. Men ändå inte så jättebra. Men men...är ju några deltävlingar kvar att hoppas på.
Idag är det måndag vilket innebär bugg ikväll=) Ska bli skoj!
Och kan ni förstå....jag är ledig nu idag och imorgon...vilken lyx *s* Känns helt underbart. Ska bara lata mig och göra ingenting...Hihi.
Jag ska iväg om en stund till Anneli och hälsa på i deras hus. Har inte varit där än så är på tiden å se hur hon bor=)
Sen ska jag väl försöka klämma in lite träning i min "lata mig och göra ingenting" dagar=) Får väl se hur det går med det.



Lägger in två bilder med mig och mina 2 fina systrar *s*...visst är vi söta!

Puss & Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: