Isviking!

2009-02-05 / 20:25:35
Hallå där...nyss hemkommen från core. Kan ni tänka er att jag tog mig dit. Men det var verkligen tveksamt. Det började med att jag kände lite i halsen imorse (Usch vill inte bli förkyld igen) Å sen kollar man på temperaturmätaren...Visar -17. Så jag fick skjust av min söta sambo=) Jobba gick bra. Vi handlade på vägen hem. Åt hemmagjorda hamburgare. Sen däckade jag. Jag somnade kanske en tjugo minuter på sängen. Trött var jag när jag vaknade till men jag tog mig upp å iväg på sportsclub. Det var skönt. Det var en rikigt hurtbulle som ledde passet så man blev inspirerad av att se henne=) Och så träffade jag Anna oxå (en buggkompis) som oxå var på core. Så glad ändå att jag tog mig iväg. Frågan är ju vad min hals tyckte om det. Lär få veta det imorgonbitti *s*

Haha...ok Andreas...då litar jag på dig;-)
Emilia: Antar utmaningen...ska bara få lite mer tid på mig att utforma punkterna!
Cicci: Tack så mycket gumman=) Kul att du tycker det! Ok, låter jättemysigt!!



När jag var på sportsclub som ligger uppe på stan så hade dom ställt dit isskulpturer. Bl.a denna. Fin va?=)

// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: