Hurra hurra för Anneli idag!!=)

2009-02-10 / 08:48:48
Nja, min lediga dag igår var bra. Slappade lite på morgonen, sen träffade jag Emilia. Vi gick å tränade tillsammans. Jag gick bara 25 min på trampmaskinen men shit va jobbig den är:-) Men skönt efteråt. Emilia var duktig å sprang på löpbandet!!! Sen satt vi å surrade på ett fik...UTAN nån kaloribomb=) Bara nåt att dricka. Sen for vi båda hem och man började så smått med middagen. Köttfärssås och spagtti blev det igår. Enkelt å gott!!
Sen vart det bugg med glada Anneli på kvällen som jag fick skjuts med (Tack gumman) Hon gör det bra som dansar med den magen=)
Och stort Grattis till henne för hon fyller hela 27 år idag!!!! Hurra hurra hurra!!! ;-)

Nu är det jobb som gäller resten av dagen...jobbar 10-20=/ Inte rikigt upplagd för det men ska nog gå.
Have a nice day=)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: