Fredag den 13:onde...

2009-02-13 / 15:46:52
Har än så länge gått bra *s* Jag har förresten aldrig märkt av att det ska va nån mer otursdag än nån annan. Nån annan som gjort det?
Jag har nyss kommit hem från jobbet. Skönt å sluta tidigt en fredag. men jobbar tyvär helgen. Hade varit skönt å va ledig. Det är marknad här i helgen, men den missar jag!
Har varit lite sisådär med skrivadet på slutet...men ska skärpa mig=) Och ni får skärpa er lite med kommentarerna oxå;-)
Var och tränade core igår igen...men jag var helt off. Var så omotiverad. Vet inte varför. Får ta nya tag!! Magen ska bort iallafall. Ändra kost och låta bli choklad kanske skulle funka lika bra?? *s*

Ska strax upp på stan med mina arbetskompisar för å köpa varsin baddräkt, som vi får via jobbet. Det är jättebra. Få se bara om man hittar nån bra.

Sen ikväll blir det mys med mat och let´s dance=)

Saknar er alla nere i Solle<3
Puss och kram
Kommentarer!
Postat av: linda

Vilken mage? Jag får ångest bara av att läsa allt tränande :-)

Kommenterat - 2009-02-15 / 11:11:47  | URL - http://lindakott.blogg.se/
Postat av: emilia

säger desamma, vilken mage??

Kommenterat - 2009-02-15 / 12:41:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: