En god natts sömn...

2009-02-03 / 08:46:19
har jag fått=) Oj, va skönt det var. Känner mig pigg och utvilad. Ska cykla till jobbet idag. Var ett tag sen eftersom jag jobbat natt.. Och då har jag andvänt bilen. Är -3 grader ute, så är inte kallt heller=)
Hinner nog inte med så mycket idag eftersom jag jobbar till kl 8 ikväll.

Har förresten träningsvärk i magen efter core-träningen. Skönt å känna att det tagit=)
Haha...det stramar lite, som Anneli sa igår (fast av olika andledningar då *s*)

Nu är det nog dags att börja tänka på att göra sig iordning för jobbet,

Tjing// Veronica
Kommentarer!
Postat av: emilia

du får dra me mig på ett core pass, o kanske yoga? hade vart kul o testa..

Kommenterat - 2009-02-03 / 15:43:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: