Core...

2009-02-01 / 19:11:35
Har jag varit på nu ikväll. Skönt. Det är på sportsclub. Och är rygg och magträning. Det blev det istället för promenad=) Ni ska se min mage...man kan ju nästa tro jag är gravid, så behöver verkligen träna upp den inför sommaren.

Haha...Cicci jo det har man ju fått höra några ggr. Trodde tröttheten skulle försvinna när man blev lite äldre men tydligen inte. Sova på morgonen är ju det bästa som finns *s* Men det dumma är ju att man blir arg på sig själv sen när man vaknar för att man sovit bort halva dagen=) Komstigt hur man funkar egentligen. 

Såg reprisen på "Bonde söker fru - Bröllopet" nu i eftermiddag (missa första gången) Och snacka om att jag blev grymt sugen på att gå på bröllop. Snälla Cicci, emilia, linda eller nån...ingen som ska ha bröllop snart!!!!!!!!

Nä, ska mysa lite nu med min gubbe innan jag ska ut å jobba natt. Sista natten....skönt!=) Och du Cicci, imorgon får jag sova lagligt på morgonen Hahaha=)

// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Sessan is bride to be

Ja, jag gör bloggdesigns! =) Skicka ett mail till [email protected] om du är intresserad.



Jag tar ut en symbolisk summa som du själv får avgöra hur mkt det är. Först gör jag en design tills du är nöjd, sen ger du mig vad du än vill =)

Kommenterat - 2009-02-02 / 11:14:49  | URL - http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Cicci

Ja du på mig få du nå vänta iaf! Verka sitta långt inne! ;) Visa en ring för thomas som ja tyckte va såå fin.. inte mkt respons där kan ja säga! haha

Ja röstar på er eller helena o dennis ja! Wille skulle ju bli grym maskot! hihi

Kommenterat - 2009-02-03 / 12:33:21
Postat av: emilia

haha menar du mig så får du då vänta! haha :) elelr om du lyckas övertala min man så.. fast ja har en bättre ide o de är att du o niklas tar o gifter er så jag får gå :D bra va? hehe

Kommenterat - 2009-02-03 / 15:42:14
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: