Yes...

2009-08-26 / 09:23:37
igår kom min kamera=) Som jag har längtat!! Den verkar vara jättebra, det lilla jag har hunnit kolla på den! Jag slutade sju igårkväll..Och då kom söta Emilia förbi med en försenad födelsdagspresent. Tack snälla du...blev jätteglad=) Vi fikade å pratade och hade det trevligt!

Här kommer några bilder som jag tagit med nya kameran!


Här var en av dom första bilderna...är på Emilia...är inte full skärpa på den. Men första bilden kan ju inte alltid bli bra=) Sen fick jag till det!!


Den här är tagen på gruvans "skorsten"...och den ligger ganska långt bort...så blev bra ändå...det är 20 x zoom på kameran...så man kommer nära=)


MIna balkongblommor!



En inomhusbild...Nja, det var lite provbilder...men jag är nöjd med kameran än så länge!!

Jag har för övrigt nyss klivit upp...ska nog på stan en sväng nu på dan med emzoo=) Så ska strax hoppa i duschen.
Jag ska ut på natt ikväll. Var ett tag sen nu jag gick natt så får se hur det går. Börjar kl 22. Så hinner nog lägga ut lite fler bilder sen=)

Kanske dags för lite frukost nu!!
// Veronica

Hade en bild till här förresten...Niklas som tog den med nya kameran!

Kommentarer!
Postat av: Emilia

Vilka bra kort, o vilken skärpa på alla kort utom de översta då :P haha.

fan ja måste skaffa mig en grym kamera.

syns snart!

Kommenterat - 2009-08-26 / 10:34:30
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: