Yes igen=)...

2009-08-26 / 21:26:40
Haha...trodde inte mina öron ikväll när dom ringde från jaktia å sa att jag hade vunnit skjuttävlingen!!!
Men det var inte ett luftgevär som var förstapris som jag trodde utan det var en jaktradio!!! Perfekt=)


Detta fick jag...radio + en skogsantenn + en bärsele och en billaddare till radion=)
Alla prislappar var kvar...och värdet var typ 3300:-



Hehe...dom tog kort på mig oxå...så får se om man hamnar i annonsbladet...Det hade man ju kunnat skippa men men=)

Usch å fy, har ännu mer ont i halsen nu sen man varit på buggen. Blir nog å ta det lugnt imorgon på jägarmilen.
Och ska jag iväg å jobba natt nu alldeles strax. Är inte direkt tokladdad! Hoppas den går fort!

Sov nu gott alla ni andra=)
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: emilia

men gud Grattis!!! haha fan va roligt :D och inte direkt så dåligt pris heller..!!



Hoppas de går bra där på nattjobbet..

kram

Kommenterat - 2009-08-26 / 22:21:13
Postat av: Sören

Hallo, vilket kanonpris, det är ju så att man blir lite avundsjuk nu, men men du har ju fixat detta bra, undrar va cissi o helena säger nu, när du även vinner i norra delen av landet. Med de flyt du har så går det säkert bra om du bara "går" jägarmilen oxå, du vinner säkert nåt fint pris där med. Henrik hälsar att, "bara du inte blir som morsan nu".

Ha de bra resten av natten nu o sov gott sen du läst detta i morgon fm, o ta de lungt på täv. om du fortfarande har ont i halsen.

Pappa

Kommenterat - 2009-08-27 / 00:05:00
Postat av: Veronica

Nä, det var verklingen inget dåligt pris:) Haha...bli som morsan? Är mig själv..sen om det är som dig eller morsan får nån annan avgöra:) Det går bra här på jobbet. Får ju gå hem om nån timme! Skönt! Ska ta det lugnt på jägarmilen. Trist, för har varit laddad för att springa. Hoppas din långa dag går bra oxå Emilia. Kram

Kommenterat - 2009-08-27 / 04:54:48
Postat av: Mamsen

Jättegrattis till det fina priset, det gjorde du jättebra. Nu får älgarna i skogen huka sig när du kommer. Henrik är nog bara avundsjuk han, tror jag. Känner du dig inte pigg så skippa springtävlingen och lägg dig under täcket och läs en bok istället.

Ha de bra så hörs vi. Puss

Kommenterat - 2009-08-27 / 11:33:49
Postat av: Anneli

Bra gjort gumman! Slå alla karlar =)

Kommenterat - 2009-08-27 / 18:32:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: