Yatzy å luftgevär...

2009-08-22 / 15:20:38
Igår hade vi en mysig kväll. Var ute å gled med motorcykeln en sväng. Va jätteskönt väder här igårkväll. Man kunde sitta ute å man frös inte!!=)


Här är Niklas innan vi drar iväg;-)...Så fiin i sin nya jacka=)



Här sitter jag fullt koncentrerad med att skriva poäng=) Hehe
Jättemysigt å kunna sitta ute...med lite ljus tänt å varsin grogg!!


Niklas lite butter efter att jag vunnit *s*



Idag var vi och kollade på jaktias "minimässa"...Vi gick aldrig tipsrundan som fanns. Skulle vi gjort men blev inte. Men provade skjuta luftgevär gjorde jag. Det var tävling, så får se hur långt resultatet räcker. Räknade inte ens poängen för det vart så dåligt. Man får veta nästa vecka vem som vann. De skulle tydligen stå i annonsbladet. Håll tummarna för mig. Förstapris var ett luftgevär!
Sen träffade jag söta Emilia. Vi hade jättetrevligt. Fikade å surrade på...har ju inte träffat henne på hela sommarn=) Vi var även å kikade på hus. Va sugen man blir på att skaffa hus. Så skönt det skulle vara. Å inte behöva bry sig om grannar heller (lgh-grannar alltså)
Nu ska jag nog åka å handla lite mat...vi ska äta tacos ikväll=)
Ha en skön lördag!!
// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: