Torsdag!

2009-08-13 / 08:58:03
Ja..torsdag redan. Första veckan på jobbet har gått ganska fort. Jobbar 11-20 idag. Tar aldrig dessa långa dagar slut?? Är lite trött på att alltid sluta vid 17-18-19-20 tiden. Hör och häpna men imorgon slutar jag kl 15:D Det är inte varje dag. Så ser fram emot det=) Är dessutom ledig helgen. Så får en hel helg med min älskade Niklas! Vi hade velat hitta på nåt nu i helgen. Typ åka på en weekend till stockholm eller till norge å fiska. Men blir inget dera...vi insåg det efter kollat kontot. Får va hemma å mysa å ta hand om varandra istället=) Minst lika mysigt!! Jag ska ju ner på älgjakt i sept och Niklas kanske åker till kalmar samtidigt så vi sparar pengarna till det istället. Trist jag inte kan följa med till Kalmar bara=/ Hade varit kul!

Vi va förresten ute och åkte lite MC igår kväll...alltid lika kul! =) Åkte förbi buggklubben oxå och hämtade ut nyckeln till lokalen. För måndagen den 24 augusti är det min tur att hålla i "socialdansen" som vi kallar den! Ska bli skoj...hoppas på mycket folk bara!

Nu ska jag göra iordning matlåda, och sen kanske diska undan innan jag far på jobbet (om jag orkar;-)
// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: