Tävlingfreak, eller?=)

2009-08-20 / 09:06:57
Hehe...igår när jag kom hem vid kvart över nio...efter att ha jobbat en hel dag och sen varit på buggen en timme så börjar jag läsa annonsbladet. Som kommer här varje onsdagkväll. Och då ser jag att jaktia här anordnar en jaktmässa till helgen (22 aug) med en skjuttävling!!!!! Då väcktes tävlingsmänniskan i mig igen =) Men den släcktes då jag sekunden senare kom på att jag har ju ingen bössa här. Den är ju hemma i Helgum. Men sen kom jag på att man kanske inte behöver nån. Man kanske får låna där? Vi får se hur det blir. Vore kul å visa dom här uppe hur man skjuter som ;-) Haha
Jag ska försöka ta reda på hur det ligger till idag!

Jobbar 11-16 idag. Skönt med en kortare dag. Ska eventuellt träffa Emilia idag efter jobbet...Hoppas det, för det va så längesen!

Nu ska jag surfa vidare lite innan man ska på jobbet.
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Cicci

Haha hör på den hära nu.. kaxig minsann efter jakstigen! ;) Ja de e rätt gumman, ge dom va dom tål!! Om springningen så e de väl inte toppfart :) men då har du ju något att peppa dig att jobba på! Du är duktig som drage igång på allvar med springningen!! Kramar!

Kommenterat - 2009-08-20 / 22:17:36  | URL - http://ccedlund.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hehe...ja, man måste ju få suga lite på framgången. kanske dröjer länge till nästa gång juh;-) Jo, jag vet att det är långsamt tempo...men men, är nöjd än sålänge att jag klarar mig runt utan att stanna. Har ju nyss börjar springa så=) Kram på dig!

Kommenterat - 2009-08-20 / 22:25:12
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: