Spikmatta...

2009-08-12 / 08:49:07
har jag glömt å berätta att jag fick av mina föräldrar och syster med familj när jag fyllde år. Den uppskattas av både mig och Niklas=) Fast jag ska erkänna. Det gör ont i början...igår var första gången jag tog kraft till mig och tänka jag SKA kunna ligga mer än 15 sekunder=) Jag låg i en kvart! Och det läskiga var att efter jag legat i nån minut så började det pirra i typ hela kroppen. typ som att ha myror i hela kroppen...speciellt pirrade det i armarna. Det var lite svårt att hålla sig för skratt=)
Fick oxå ett jättefint halsband av min andra syster! Av min svärmor...fick jag en korg som var fylld med lite roligare sker=) En vattenkanna, 6 assietter, inlagda paprika och en stark sås! En jättefin lykta och en blomma av två av mina fina kompisar=)



Ja, det var en del av mina presenter...Fick lite pengar oxå och en prydnadssak av min storbror å svägerska!=)



Min egengjorda tårta=) Inte så snygg kanske...men den va god! *s*



Här är förresten mina priser från jaktstigen. Ettorna i varje klass fick en pokal + ett pris som man fick välja från ett prisbord! Jag tog en jättebra kikare! Nu får grannarna passa sig *s*

Idag jobbar jag 10-18...ska nog gå bra hoppas jag!
Ha nu en fin dag alla ni fina=)
// Veronica


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: