Slut...

2009-08-10 / 09:33:12
på semeter nu. Om ca 1 timme ska jag iväg på jobbet. Jobbar till 18! Känns både jobbigt å skönt. Skönt å komma igång med vardag igen men lite jobbigt samtidigt att den sköna semestern är slut!
Måste bara tacka alla som varit med å förgyllt den=)

Får väl be om ursäkt för att jag inte bloggat nånting under semestern. Men har helt enkelt inte hunnit=)
Här kommer lite bilder från semestern

 


Ja, där kom lite blandade bilder...
Vi hade en jaktstigstävling oxå...och vet ni ven som vann damklassen????=) (Och över alla i mitt jaktlag)  Jo...JAG!!! Hihi. Rikigt roligt tycker jag själv. Första gången jag vann. Men vi var iofs bara 4 tjejer=)

Nästa vecka drar buggen oxå igång. Skönt å komma igång igen. Ska cykla idag till jobbet oxå tänkte jag.
Apropå motion så var jag och mitt skidskytteess till syster ute joggade. Vi sprang i ca 30 min och det gick faktiskt rikigt bra...men hon flåsade knappt. och jag lät väl som en hel flåsande karl=) Jag funderar faktiskt på att jogga jägarmilen nu i slutet augusti. Nån som vill hänka på?=)

Nä..nu kallar jobbet snart!
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Linda

Oj, vilka fina bilder, du har då inte legat på latsidan under semestern :-)

Kommenterat - 2009-08-10 / 13:26:28  | URL - http://lindakott.blogg.se/
Postat av: Veronica

Linda: Jadu...det var fullt upp även i Helgum=) Men kul har det varit!! Man skulle behövt en vecka ledigt här oxå efter allt!! Sköt om er. Kram

Kommenterat - 2009-08-10 / 19:14:33
Postat av: Cicci

Vilka fina bilder! :) Särskilt sista med du o Wille! :) Hoppas allt e bra uppe i Kiruna! Ha de så bra gumsan! Kramar

Kommenterat - 2009-08-10 / 23:01:03  | URL - http://ccedlund.blogg.se/
Postat av: Veronica

Cicci: Tack tack=) Mmm...visst va den fin!! Den är tagen med din kamera;-) Jodå, allt är väl här uppe. Har kommit igång på jobbet nu. Andra dagen idag! Sköt om dig du med gumman=) Kram kram

Kommenterat - 2009-08-11 / 08:48:12
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: