Skynda!

2009-08-20 / 22:39:01
Nu får posten ta å rappa på lite. Vill ha min kamera nu juh! =) Hoppas hoppas den kommer imorgon.
Har för övrigt gått bra å jobba idag. Dagen gick fort. Handlade lite mat på vägen hem. Ugnstekt falukorv blev det till middag. Mycket gott=) Sen skulle vi bara ligga å vila lite i sängen. Vi somnade. Sov typ 2 timmar *suck* Jag som skulle ut å springa. Men får ta det imorgonbitti istället. Är kallt å regnat nu ikväll ändå. Lovat bättre väder imorgon.

Har ikväll varit å kollat så skivorna jag bränt till buggen funkar i deras cd-spelare. Det är ju dags på måndag...så var på tiden å kolla. Men dom funkade så det var lugnt=)

När jag får min kamera så ska jag försöka se till att ni får lite mer bilder med inläggen här=)
Nä..nu ska jag återvända till min karl!
// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: