Nu så!

2009-08-17 / 09:00:03
Nu har jag beställt en kamera. Efter mycket kollande på nätet av tester (som mest gjorts av Niklas ska jag erkänna=) Men vi hittade en som fått jättebra recentioner så jag hoppas den är bra!



Så här ser den ut iallafall! Längtar så mycket tills jag får den...ska bli så kul å få börja exprimentera med den=) Nån som ställer upp som modell??;-)  Jag måste ju få öva på nån!!! *s*

Efter en skön ledig helg så drar jobbet igång idag igen...hoppas dagen går smärtfritt på jobbet! Sen kanske man tar sig till bugglokalen idag för å se vad det är för folk där!

Jag var förresten ut å sprang igår...eller ja joggade iallafall. med niklas i släptåg på cykel=) Gick lite lättare när man har sällskap. Sprang nästa hela 5:an utan att stanna. Har ju till nästa torsdag på mig å träna...å då ska jag fixa å springa hela utan problem hade jag tänkt=)

// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Linda

Åh, jag är inte alls avundsjuk på dig...vill också ha en sån kamera. Får sätta på sminket och blinka lite med ögonfransarna så kanske jag får en av Ante, not!

Kommenterat - 2009-08-20 / 13:13:44  | URL - http://lindakott.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ett tips till dig Linda...klia honom i håret eller ryggen. Brukar funka bra på Niklas;-) Jo, ska bli kul när den kommer å se om den är så bra som det står den ska vara! Hoppas allt är väl. Kramar

Kommenterat - 2009-08-20 / 22:28:05
Postat av: Emilia

Åhh vilken snygg kamera!!!! :) var roligt o ses idag :)

Kommenterat - 2009-08-22 / 14:51:09  | URL - http://emzoo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: