Kamera!

2009-08-14 / 08:47:36
Jag är såå sugen på en ny kamera. Försöker hitta en nu på nätet. Niklas har hjälpt mig oxå=) Nån som har nå förslag på nån bra?
Sista dagen på jobbet för den här veckan idag...Jobbar 10-15! Skönt å avsluta med en kort dag=)
Ska nog gå in på elgiganten när jag slutar. Ska fuska idag å ta bilen till jobbet. Har cyklat 3 ggr till jobbet denna vecka. Tänkte ut å springa ikväll istället. För vet ni VAD? Jag HAR anmält mig till jägarmilen! Dum som jag är...så nu är det ut å träna innan det är dags=) Men det är bara 5 km...så ska nog gå bra! Den 27 augusti gäller det!!

Vill bara säga att jag älskar min Niklas...Vad skulle jag göra utan honom...Puss på dig!<3

Tjing så länge
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Cicci

Hej gumman! Va roligt! De där komma du fixa great! :) Nästa gång bli de milen! Ja kan verkligen rekommendera en kamera som jag har! Nikon D60! Nikon rules, o D60 är lite bättre än klassiska kameror o till ganska överkomligt pris! :) Puss o Kram

Kommenterat - 2009-08-15 / 23:23:10  | URL - http://ccedlund.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej gumsis=) Jo, din kamera är ju jättebra oxå. Får se nu hur den är den jag beställt. men tror den är bra oxå!! Hehe..tack för att du tror på mig. Ska bli kul iallafall. Min första springtävling. fast jag tävlar ju inte...utan i motionsklassen. Men ändå...ska bli skoj!;-) Puss & Kram på dig...(cherioo, nanana nanana, cherio, nanana nanana) Haha...jag har oxå hört han sjunga den. Så söttt s

Kommenterat - 2009-08-17 / 09:04:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: