Jägarmilen!

2009-08-27 / 20:51:18
Vi har nyss kommit hem efter prisutdelningen. Vann inget på utlottningen. Men jag är fullt nöjd ändå! Joggade/gick dom där 5 km på ca 41 min och 40 sek. Hann inte se klockan exakt. Dom hade ett stort tidur där. Jag tyckte jag tog det ganska lugnt. Så förvånad över tiden. Trodde det skulle bli typ en timme. Jag tänkte att jag tester å springa i början för å känna hur det kändes...å de kändes ganska bra, så jag fortsatte. Jag har inte samma halsonda som igår så därför vågade jag prova!


Här har jag bara nån meter kvar till mål! Det var lite roligt för att hon som vann damklassen i tävlingsgruppen (som sprang 1 mil) kom i mål samtidigt som mig. Hon syns inte men hon har precis sprungit förbi mig på vänstra sidan=) Hon sprang alltså precis dubbelt så fort som mig.


Det här är efter målgång. På väg till Niklas å felicia som hejade på mig=)


Uppvärning innan loppet=)



START!!!...Med varierad fart =)


På väg hem för en dusch!! Gick sen tillbaks för prisutdelningen. Vi hade en timme på oss så det var lugnt. Skönt å bo centralt!!

Ännu en natt väntar. Hoppas den går lika bra som förra natten. Det är sista natten så ska nog gå bra vilket som!!
Annars har det varit en lugn dag. Klev upp vid två..och sen bara tagit det lugnt fram till loppet.
Ha dé gott
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Cicci

Bra jobbat gumman!! :) De gjorde du jättebra! Kramar i massor!

Kommenterat - 2009-08-27 / 22:36:09  | URL - http://ccedlund.blogg.se/
Postat av: emilia

Vad bra du kämpade på : )

hur är de me förkylningen? fika nästa vecka?

Kommenterat - 2009-08-28 / 20:35:37
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: