Ingen vilosöndag...

2009-08-23 / 21:04:30
har det varit direkt. Vi har städat det mesta av lgh..haft tvättstuga. Jag har vart å sprungit mina 5 km...men var rikigt jobbigt idag=/ Kanske har en förkylning i kroppen? Eller så sprang jag för snabbt efter maten. Bara 4 dagar kvar nu..gruvar lite..man vill ju inte va sist..hehe..men men, vi får se hur det går=)

Jag har även hunnit skruva ihop en hylla som vi köpte på IKEA tidigare i somras men har inte blivit av att sätta ihop den tidigare. Niklas var duktig å hängde upp den.

Visst var det bra??=)

Sen fick jag ett gulligt MMS av min syster på mitt gudbarn (och systerson) som lyckades somna medans han åt tårta nu när dom var och firade min lillebror som fyllde år igår! Önskar man kunnat vara där...man skulle vilja kunna dela på sig ibland=/



Felicia har oxå kommit idag...var längesen jag såg henne. Nästan 5 veckor. Vi har myst å käkat våfflor ikväll. Imorgon drar allvaret igång även för henne. Stora tjejen som nu börjar 6:an

Är trött och lite ont i ryggen...tror jag ska lägga mig på spikmattan ett tag nu innan sängen! 10-timmarsskift väntar imorgon!

P.S  Får nog kameran imorgon:D
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Cicci

HAHA Wille e ju en söötnos! :) Anledningen till att det går trögare ibland är för att när du tränar så bryter du ju ner kroppen o innan den byggds upp igen så blir de lite tungt, som ja förstått de :) Notön ligger i Granvåg. Innan man komma till Österås så svänger man in höger före den här bron innan uppförsbacken till mamma.. Ner i skogen den till vattnet! Bra beskrivning va? ;) Va de på Onsdag du springer?

Kommenterat - 2009-08-23 / 21:41:03  | URL - http://ccedlund.blogg.se/
Postat av: Emilia

haha vilken sötis!

Vi håller tummarna på att du vinner tävlingen. :)



Kom ihåg att du ska köpa skinnjackan denna vecka så den inte hinner ta slut :9

Kommenterat - 2009-08-24 / 09:57:13  | URL - http://emzoo.blogg.se/
Postat av: Mamsen

ja, lilla gubben är för söt, vaknade efter en liten stund och ville åka fyrlollo med poppa. Lycka till nu gumman på tävlingen. Vi hörs. Puss

Kommenterat - 2009-08-24 / 10:31:27
Postat av: Veronica

Tack för alla lyckönskningar=)



Cicci: Hihi..ok, då får man åka dit å kolla nån gång=) Jättebra beskrivning!!! Tack för förklaringen till varför jag flåsade mer iförrgår s



Emilia: Jopp..ska nog köpa jackan. Gillade den=)



Mamsen: Tack tack=)

Kommenterat - 2009-08-25 / 08:09:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: