Fika!

2009-08-15 / 11:41:27
Sitter nu å väntar på att Anneli ska ringa. Vi ska ta en fika å surra lite skit:-) Ser fram emot det!!
Dagen på jobbet gick fort igår...var och inhandlade ett par riktiga joggingskor efter det!! Och tog min sen en springrunda. Sprang rundan som jag kommer göra på jägarmilen. Men jag orkade inte rikigt hela. Men jag deppar inte för det. Har 1½ vecka på mig å träna. Ska ut imorgon igen och springa tänkte jag=) Eftersom jag bara ska springa 5km så är det ingen tävling. Utan bara dom som springer 1 mil är med i tävling. Men kan va kul å se hur man står sig mot dom andra motionärerna=)

Annars tänkte jag kanske baka nåt idag...får se om man städar/rensar skafferiet oxå.

// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: