Trött..

2009-04-16 / 08:46:05
Känner mig lite trött å hängig idag..Klev upp strax efter sju...hade då legat å vänt mig ett tag så lika att kliva upp .Börjar jobba kl 11. Men ska innan dess hinna åka och klippa luggen. Himla bra service att man får göra det gratis hos min frissa=)
Hade tänkt att cykla idag oxå...får se om jag verkligen gör det. Solen skiner här iallafall nu men är  -6 ...så lär vara kallt kl åtta ikväll när jag ska cykla hem.

Lägger ut en bild på hur brorsans otroligt söta valp ser ut just nu=)  Man kan ju inte annat än smälta, eller vad säger ni?



Anneli: Haha...ja, jag vet inte...inte var han där jag landade iallafall *asg*

// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Åh, vad sugen jag blir på hund, vecka 29 blir nog toppen bra!

Kommenterat - 2009-04-19 / 20:57:31
Postat av: linda

Åh, vad sugen jag blir på att skaffa hund!

Vecka 29 blir nog toppen bra!

Kram

Kommenterat - 2009-04-19 / 20:58:44  | URL - http://lindakott.blogg.se/
Postat av: Veronica

Linda: Mmm...visst är han fin=) Ok, va fint!!

Kram på er

Kommenterat - 2009-04-21 / 14:47:56
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: