Saknar...

2009-04-30 / 20:50:52
min hjärtevän nå grymt=/ Och är inte alls avis på honom som har det skönt nere i kalmar *s* Fast resan på Mc:n från luleå å uppåt är jag inte så avis på!! Bara han kör försiktigt upp och kommer hem helskinnad så är jag glad!

Apropå ingenting så är dans så himla kul...synd att finns så lite möjligheter att utvecklas här. Fast kanske jag som inte ser eller hittar dom=)
Här är ett smakprov på en dansvariant...titta å njut=)




Tänkte ni skulle få skratta lite oxå=) Här är först Robert Gustafsson och sen Björn Gustafsson i "fyllebattle"!!



Nu ska jag i väg å jobba natt om en stund...hoppas den går fort å smärtfritt=)
Puss & Kram på er// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: