Ouuffffhhhh...

2009-04-07 / 10:05:00
Lite så känner jag mig nu. Är så grymt less på att va småförkyld. Känns som att jag varit det hela vintern. Och inte har jag cyklat en gång sen jag köpte bilen heller. Jag som lovade mig själv att inte sluta cykla. Men nu känner jag det dags för lite förändring. Ska träffa söta Anneli på stan idag. Jag ska INTE ta bilen. Jag ska promenera!!

För övrigt är allt fint, var och buggade igårkväll..alltid lika kul=) Är ledig idag så ska bara göra saker som är bra för själen=)
Här kommer lite bilder!!


Såhär ser jag ut nu...Klippte mig för nån vecka sen och Niklas har gjort lite mörka inslag i mitt hår=) Va tycks?


Cicci: Såhär såg jag ut efter "skallningen"...för er som inte vet så råkade jag stå ivägen när man lillebror kom med sitt bakhuvud mot mig=)


Brorsans ursöta lilla jämtvalp=)


Och mamma & pappas lika söta kattungar!!


Är ju bara tvungen att lägga upp en bild på min fina bil nytvättad å vaxad=)  (ser dock tyvär inte lika fin ut just...hehe)


Charmtrollet wille ut i skogen med sin "rattkälke" *s*

Ja, nu fick ni några bilder
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Cicci

Roligt med lite bilder :) Men aj aj de såg inge roligt ut de där! Glad Påsk på er små kycklingar! Kram

Kommenterat - 2009-04-09 / 10:06:27
Postat av: linda

Snygg du blev i håret! Vilka sötlökar du har i helgum! Sigge är helt frälst i motorcyklar och försöker sätta sig på bilderna. Han fattar inte riktigt att det inte går och att det bara är en bild, men...men. Känn ingen press över att ta motorcykeln ner hit snart :-)

Kommenterat - 2009-04-12 / 12:02:02  | URL - http://lindakott.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: