Onsdag..

2009-04-15 / 09:15:29
Godmorgon alla glada=)
Solen skiner här och har en bra morgon, synd bara att man måste förstöra den genom att åka å jobba snart=/
Påsken har varit skön. Varit i kurra hos svärmor å grillat, solat och ättit lite till=) Har t.o.m bränt mig lite i ansiktet. Men det har lagt sig nu. Jag blir ju ändå bara röd. Känns lite meningslöst att sitta i solen då=/ Men jag slutar inte hoppas på under *s*

I måndags var jag på buggen, och jag vet inte vad det var med min balans men på nåt vis så lyckades jag mitt i en spinn (jättesnabb snurr) att tappa balansen och for i golvet...Hehe...måste sett måttligt roligt ut=) Men men...nåt roligt måste man ju bjuda på!! Sen kände jag mig vinglig i varje snurr...var nog rädd att ramla igen. Får se hur det går ikväll! Håll tummarna för mig.

Nä, nu är det dags att börja göra sig iordning för jobbet.
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Anneli

Hoppas att du inte gjorde illa dig. Vart var gentlemannen som du dansade med då? Han borde ju ha slängt sig på marken och fångat upp dig, minst... ;P

Kommenterat - 2009-04-15 / 14:14:37
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: