Ledig dag...

2009-04-21 / 14:46:42
Tjing på er!!
Igårkväll var jag och buggade...och lyckades stå på benen *fniss*
Är sååå sugen på att lära mig fler danser...typ salsa...även de gamla...typ hambo, snoa m.m...Nån som vill lära ut?;-)

Idag är jag ledig...behövs inför resten av veckan...kommer jobba som ett djur fram till lördagkväll..är ledig söndag...så förstå om jag längtar tills det blir söndag.
Har varit på stan en sväng med Anneli...va trevlig..blev ett inköp av linne oxå...som om jag inte har nog av sånna=)
Har även varit duktig å städat, diskat m.m...ska nu snart börja med maten så den är klar när gubben min kommer hem!!

Lägger in en låt till er här att njuta av...är en av dom som är med i melodifestivalen...rikigt bra låt med arash!!



// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: