Hoff...

2009-04-25 / 09:50:14
vad man har jobbat. Ursäkta den haltande uppdateringen här. Har jobbat såå mycket nu. 10-22 igår...8-20 i torsdags o.s.v...idag går jag 11-21 sen LEDIG söndag. Gissa vad jag ska göra då??=) Jo, ska iallafall börja med att sova till jag vaknar av mig själv!! Fast först ska man nog upp mitt i natten å skjutsa Niklas till selga för han ska iväg med MC:n...till andra landsänden!! Hoppas han nu kör försikigt. Och att han får trevligt hos sin broders familj. Lite avis...vill oxå träffa dom=/ Men men...tror det kan vara skönt för NIklas å göra en liten egen roadtripp!!=) Jag gjorde ju min när jag hämtade bilen.

Har inte annars så mycket att förtälja...har ju som sagt bara jobbat. Ser fram emot en roligare vecka nästa vecka.
Kram på er// Veronica

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: