Sommar

2010-12-20 / 13:51:53
Nog saknar man sommaren. Värmen, solen och allt som hör där till=)
Just nu känns allt mörkt å kallt bara...

Ett litet collage från sommaren...Inte så bra men, om nån kan photoshop så får nu gärna lära mig mer=)



Har förresten skaffat träningskort!!! Behövs nu kan jag säga, Är ju bara ett halvår till beach 2011 ;-)

Har varit extremt lat detta år. Visst, jag har buggen, men det är som att kroppen är van det och jag har ju ett stillasittande jobb och då måste man ju röra sig på fritiden och inte äta massa snask=) Så nu är mitt nyårslöfte att få ordning på kroppen och försöka få ner sockersuget. Önska mig lycka till!!!

Nä, nu iväg och fixa lite ärenden.
Niklas är på vägen (luleå från Å åter) Kör nu försikigt hjärtat, vill ha dig hem hel igen <3

// Veronica
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: