Avatar...och julklappar

2010-12-29 / 03:45:55
Tja...jobbar just nu natt...roat mig lite i photoshop...=)
Detta är Felicia i en lite snabb avatarversion=)






Detta är mina julklappar jag fått...=) Det som fattas på bilden är en sminkspegel, reflexväst, kakburkar och pengar!
Är jättenöjd med allt...Tack så mycket!!!! Blixten till kameran är en liten favorit ;-) Tack älskling!!!
Hoppas alla ni oxå haft en fin jul. Jag har saknat min familj i Solle...men nästa jul åker vi ner=))

Det går ganska mycket magsjuka nu här...hoppas man klarar sig för det är verkligen inget man vill ha. Annars så är allt bra. Har kommit igång med lite träning oxå. Skönt med träningsvärk;-) Ska iväg imorgon om jag orkar när jag vaknat efter nattarbetet. Man brukar alltid va så seg efter nätter.

Nä, nu ska jag pyssla vidare här på nätet..
Ha dé så länge
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Liisa

Gud vad häftig svarar du fått till cellofan:)

Kommenterat - 2010-12-30 / 20:57:06  | URL - http://ljnfoto.blogg.se/
Postat av: Liisa

Avatar skulle det ju så klart stå;)

Kommenterat - 2010-12-30 / 20:57:47  | URL - http://Ljnfoto.bloggse
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: