Usch..

2009-06-22 / 08:51:35
vad det var jobbigt å kliva upp idag. Snozzade ganska länge=) Men jag kom upp iallafall.
Börjar jobba kl 10...ska cykla hade jag tänkt. Tror jag gick upp minst 2 kilo under tiden jag var borta. Så gäller å sätta fart å röra på sig innan man ska öland å sola & bada=)

Det är skönt å va hemma hos sin gubbe igen=) Men samtidigt jobbigt å lämna familjen & vänner där nere. Förstår inte att det ska va lika jobbigt varje gång! Vill ha alla på samma ställe.
Men men...det är bara å gilla läget=) Ska ju ner om 3 veckor igen!!

Upptäckte en tråkig sak i lördags oxå...Vi tänkte gå å spela minigolf på campingen. Men då har dom tydligen tagit bort minigolfbanan. Kommer en ny i slutet av sommaren=/

Nä, nu är det dags å sätta lite fart...om man ska hinna till jobbet i tid!! Ha en fin måndag allihopa
Kramar
// Veronica

Kommentarer!
Postat av: Cicci

Hoppas dagen varit bra för dig! Imorn tar jag cykeln oxå på jobbet måste som sagt tänka på beach 2009 ;) Kram Kram

Kommenterat - 2009-06-22 / 20:10:13  | URL - http://ccedlund.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: